אורבך אמר למקורביו: נוטה לתמוך בממשלת בנט-לפיד

איתי גדסי No Comments on אורבך אמר למקורביו: נוטה לתמוך בממשלת בנט-לפיד

לאחר הפגישה עם בנט והלחצים הרבים המופעלים עליו משני הצדדים: ח"כ ניר אורבך אומר למשוחחים איתו שנטייתו היא לאפשר את הקמת הממשלה | יו"ר הכנסת הודיע: ביום שני אעדכן את המליאה בהודעת לפיד כי עלה בידו להרכיב ממשלה

ניר אורבך צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הח"כ מימינה שיכריע את הכף: לאחר הפגישה עם בנט והלחצים הרבים המופעלים עליו משני הצדדים, ח"כ ניר אורבך אומר למשוחחים איתו שנטייתו היא לאפשר את הקמת הממשלה. כך פרסם העיתונאי עמית סגל בחדשות 12.

שרת התחבורה מירי רגב, קראה הערב לאורבך שלא להכנע ללחצים של בנט: "ניר אורבך, אחריות רבה על כתפיך השבוע. הקשב לערכיך, לבני עמך ולרבים בציבור הישראלי שמצפים ממך להודיע, כי לא תאפשר הקמת ממשלת שמאל מסוכנת לישראל".

רגב הוסיפה: "נמשיך להביע את המחאה על גניבת קולות הימין באופן דמוקרטי ומכובד, ללא אלימות. אחרי שנים שבהם הפגנות השמאל התקיימו באין מפריע בבלפור, בפתח תקווה ומול ביתי גם בעיצומה של מגיפה, אין מקום לסתימת פיות ופגיעה בזכות המחאה, תוך צביעת המחנה הימני כאלים ומסוכן".

יו"ר הכנסת, יריב לוין הודיע לפני כניסת השבת כי ביום שני הקרוב יעדכן באופן רשמי את מליאת הכנסת בדבר הודעתו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד כי עלה בידיו להרכיב ממשלה.

"בהתאם לסעיף 13 לחוק יסוד: הממשלה, יו"ר הכנסת יודיע במליאת הכנסת את דבר הודעתו של ח"כ לפיד כי עלה בידו להרכיב ממשלה", כתב לוין. "הודעת יו"ר הכנסת האמורה תובא בישיבת המליאה שתתקיים ביום שני הקרוב, כ"ז בסיון תשפ"א, 7 ביוני 2021, בהיותה הישיבה הראשונה של מליאת הכנסת ממועד הודעתו של ח"כ לפיד ליושב ראש הכנסת".

לוין הוסיף, כי לאחר הודעתו של יו"ר הכנסת למליאת הכנסת ובהתאם למסגרת הזמנים הקבועה בחוק יסוד הממשלה, יקבע יו"ר הכנסת ישיבה לדיון ולהצבעה בדבר כינון ממשלה.

סקר 'פגוש את העיתונות' הערב: רוב בציבור מעדיף את ממשלת בנט לפיד על האפשרויות האחרות, אבל בימין רק שליש תומך בממשלה הזו והרוב מעדיפים בחירות חמישיות.

בתוך כך, ביום שני יתכנסו חברות וחברי ועידת מפלגת העבודה להצביע על כניסת המפלגה לממשלה.



0 תגובות